• فیلتر ممبران

مواد تشکیل دهنده ی آن از مواد نیمه تراوا می باشد که اجازه ی عبور آلودگی ها و نیترات و … را نمی دهد و شما ، این فیلتر آلودگی ها را از طریق خروجی فاضلاب ممبران به بیرون هدایت می کند و آبی سالم برای شما فراهم خواهد کرد ، اولین فیلتر ممبران در حدود سال 1960 توسط فردی به نام لوئب ساخته شد.

وظیفه نمایندگی فیلتر ممبران

همواره تلاش می کنیم تا بتوانیم خدمات متنوع و با کیفیتی ارائه کنیم تا بتوانیم نقشی در سلامت افراد و جامعه داشته باشیم زیرا آب یکی از مهم ترین نکات در سلامتی افراد می باشد که اگر آب مصرفی کیفیت لازم را نداشته باشد در طی زمان به سلامتی آسیب های جدی وارد می کند.

  • نمایندگی های فیلتر ممبران یا تصفیه آب ، به غیر از فروش خدمات دیگری را به شما مصرف کنندگان عزیز ارائه می کنند ، که می توان به :

خدمات پس از فروش ، نصب ، تعویض فیلتر اشاره کرد ، همچنین محصولات شامل 1 الی 2 سال گارانتی می باشد تا دیگر نگرانی برای مشتریان عزیز بابت کیفیت محصولات یا مراحل نصب وجود نداشته باشد.

این فیلترهای غشایی از طیف گسترده ای از مواد مصنوعی از جمله استات سلولز، نیترات سلولز (کلدونی)، پلی آمید (نایلون)، پلی کربنات، پلی پروپیلن و پلی تترافلورو اتیلن (تفلون) ساخته شده است.

فیلتر ممبران برای استفاده در دستگاه های تصفیه آب صنعتی، خانگی برای نمک زدایی و شیرین سازی آب دریا با کمک روش اسمز معکوس هم استفاده می شود.

فیلترهای ممبران از یک سری لایه های بسیار نازک ساخته شده است که در وسط این لایه ها یک لایه تو خالی قرار دارد که نحوه کار کردن این فیلتر به این صورت می باشد که آب بعد از عبور به دور این لایه ها تصفیه می شود و بعد وارد لوله فیلتر ممبران می شود و مواد آلوده و ناخالصی های داخل آب از سمت دیگر خارج می شود.

چه زمانی باید فیلتر ممبران را تعویض کنیم ؟

  • معمولا این موضوع به چندین موارد مهم وابسه است که برای مثال :
  1. مرغوبیت خود فیلتر ممبران
  2. میزان آلاینده ها و ناخالصی آب
  3. مقدار مصرف
  4. نوع سختی آب
  5. و…

عمر تقریبی این فیلتر ها نسبت به شرایط متغیر می باشد اما برای استفاده خانگی با کیفیت آب شهری حدودا بین 2 الی 3 سال می باشد ، که عمر آن نسبت به موارد بالا می تواند کم تر یا بیشتر شود.

فیلتر ممبران فیلمتک مدل TW30

  • اگر فیلتر ممبران تعویض نشود یا به درستی تعویض نشود ، چه اتفاقی رخ می دهد؟

قطعا اگر در زمان مناسب یا به درستی تعویض نشود ، می تواند به دستگاه تصفیه آب شما صدمه بزند ؛

یکی از مهم ترین صدمه ها رسوباتی است که در مخزن باعث ایجاد آهک می شود و دستگاه برای همیشه کیفیت خود را از دست می دهد ، زیرا مخزن پلمپ می باشد و قابل شستشو نیست.

همچنین در صورت عدم تعویض به موقع این فیلتر ، باکتری ها و ویروس ها وارد آب مصرفی می شوند و کیفیت آب را پایین می آورند.

حتما از کارشناسان نمایندگی فیلتر ممبران در این باره مشاوره بگیرید تا به دستگاه شما آسیبی نرسد و آب مصرفی شما سالم باشد.

مزایای فیلتر ممبران

  • حذف کلیه آلودگی ها ، نیترات حتی میکروب ها
  • بهبود طعم آب با از بین بردن آب شور
  • از بین بردن تمامی فلزات سنگین از قبیل جیوه آرسنیک – سرب – روی

مشخصات محصول فیلتر ممبران فیلمتک مدل TW30

مشخصات کلی : وزن این محصول 0.1 کیلوگرم می باشد که جنس بدنه ی آن از غشای کامپوزیت است ؛ طول این محصول 30 سانتی متر و عرض آن 5 سانتی متر می باشد که ظرفیت آن 50 گالن است.

مشخصات فنی : سیستم فیلتراسیون این فیلتر از اسمز معکوس می باشد که دقت آن 0.0001 است ؛ مواد فیلتر شونده نیترات و نیتریت آب است و عمر این محصول 1 سال می باشد.

سایر مشخصات : این محصول قابلیت نصب به یخچال را ندارد اما قابلیت عبور آب در حین قطع برق را دارد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به :

  • فیلتر مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب با روش اسمز معکوس(برقی)
  • کاهش سختی آب
  • دقت حذف ناخالصی ها : 98
  • درصد حذف ناخالصی ها : 99