دستگاه تصفیه آب آکوا یکی از محصولات مرغوب در میان انواع تصفیه آب خانگی بوده که علاوه بر کیفیت بسیار بالا ، قیمت آن مناسب می باشد.

این دستگاه ها دارای 6 فیلتر می باشند که :

  1. فیلتر اول: PP
  2. فیلتر دوم: GTO
  3. فیلتر سوم: GAC
  4. فیلتر چهارم: ممبران
  5. فیلتر پنجم: پست کربن
  6. فیلتر ششم: مینرال

دستگاه های تصفیه آب آکوا برای تصفیه آب از روش اسمز معکوس استفاده می کند و آنچه که باعث متفاوت بودن این دستگاه شده است ، گواهی های معتبری می باشد که خریداران هنگاه خرید می توان آن ها را مشاهده کنند تا از کیفیت این محصولات خیالشان راحت باشد

خرید دستگاه تصفیه آب آکوا

برای خرید این دستگاه بهتر است از نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا استفاده نمایید ، زیرا با خرید از نمایندگی از کیفیت و اصل بودن آن اطمینان خواهید داشت و خدماتی که نیاز دارید ، مانند نصب فیلتر ، تعویض ، هوا گیری و … را به شما ارائه می کند ، این نکته را هم باید در نظر داشت که محصولات دارای 1 الی 2 سال گارانتی می باشد.

مزایا :

کیفیت در پمپاژ آب
اندازه ی مخزن مناسب
دارای گیج فشار بزرگ روغنی درجه ی
آداپتور برق با کیفیت و مطمئن
استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب ، دارای تاییدیه سازمان جهانی آب
قابلیت ارتقا و نصب هر نوع فیلتر آب

ویژگی منحصر به فرد این دستگاه ها پمپ بسیار قوی اما بی صدای آن است که باعث می شود که رضایت مصرف کنندگان را تا حد بسیار زیادی جلب نماید پمپ تصفیه آب قدرتمند این قابلیت را به شما می دهد که بتوان از فیلتر های بالاتر جهت تولید آب بیشتر استفاده نمود که این موضوع برای مکان هایی که به حجم آب بیشتری نیاز دارند مناسب می باشد.

تصفیه آب آکوا

ادارات و مساجد و بانکها به راحتی میتوان با ارتقا فیلتر ممبران ظرفیت خروجی آب تصفیه را بالا برد پمپ دستگاه تصفیه آب آکوا در پایین قرار گرفته و به همین دلیل ارتفاع دستگاه بیش از حد بزرگ نمیشود .

فیلتر الیافی :

معمولا به عنوان اولین فیلتر در دستگاه تصفیه آب استفاده می شود.

جنس این فیلتر از الیاف پلی پروپیلن است و تقریبا در هر دستگاه تصفیه آب، یک فیلتر الیافی وجود دارد. وظیفه فیلتر الیافی حذف شن و ماسه، گل و لای، خاک، لجن، زنگ لوله ها، جلبک، رسوب و ذرات فیزیکی از آب می باشد. این فیلتر آب را زلال می کند.

این فیلتر به این صورت عمل می کند که آب با فشار وارد این فیلتر شده و با عبور از دیواره آن، ذرات ناخالصی در فیلتر گرفتار شده و اجازه عبور پیدا نمی کنند. فیلتر الیافی در دقت های 1 ، 5 ، 10 و 20 میکرون و حتی بیشتر ساخته می شود.

این فیلتر به صورت کارتریج طراحی شده و درون محفظه فیلتر خانگی قرار می گیرد.

ارتفاع آن استاندارد بوده و می توان آن را در انواع دستگاه تصفیه آب نصب نمود ، قیمت این فیلتر بسیار مناسب می باشد .

تفاوت فیلترهای الیافی در کیفیت آنهاست. هرچه کیفیت ساخت، تراکم و دقت فیلتر بالاتر باشد، آب زلال تری نیز بدست خواهد آمد.

ضمن اینکه دارا بودن تاییدیه های جهانی می تواند مصرف کننده را نسبت به کیفیت محصول مطمین سازد .

این فیلتر نقش بسیار مهمی در تصفیه آب دارد و باید همیشه مراقب سلامت آن بود. فیلتر الیافی را باید پس از تصفیه مقدار مشخصی آب و یا پس از گذشت زمان معینی تعویض نمود.

فیلترهای الیافی قابل شستشو و استفاده مجدد نیستند و در صورتی که از تاریخ تعویض آن بگذرد، ذرات ناخالصی را از خود عبور داده و سایر فیلترها را خراب خواهند کرد.

ضمن اینکه گرفتگی فیلتر باعث فشار مضاعف روی پمپ دستگاه تصفیه آب خانگی شده و عمر آن را کاهش می دهد.

برای مشاوره ، تعویض یا نصب این فیلتر می توانید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا استفاده کنید تا کارشناسان مجرب این کار را برای شما با قیمتی بسیار پایین و مناسب انجام دهند ، همچنین دستگاه هایی که در نمایندگی به شما تحویل داده خواهد شد ، دارای گارانتی می باشد.

این موضوع را هم در نظر بگیرید که با خرید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا ، نگرانی در مورد کیفیت دستگاه های تصفیه آب یا مراحل نصب ، تعویض و … نخواهید داشت.